کیارشکیارش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

عشق مامان و بابا

روز تولد

1392/4/31 14:32
نویسنده : مامان سمیرا
163 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم کیارش روز 25 تیر ماه سال 1392 ساعت 9:19 دقیقه با وزن 3370 و قد 49 سانتیمتر در بیمارستان عرفان به دنیا اومد. 

پسرم بدون شک روز تولد تو بهترین روز زندگیه منو بابایی بود. صبح ساعت 6:15 دقیقه به همرا مادرجون سوری و پدرجون ایرج به سمت بیمارستان حرکت کردیم. به خاطر ماه رمضون همه جا خلوت بود. ساعت 7 رسیدیم بیمارستان.منو به بلوک زایمان بردن خیلی هیجان داشتم دوست داشتم زودتر منو ببرن اتاق عمل. بعد از معاینه و پر کردن فرم بهم سرم وصل کردن . خانوم پرستار بهم گفت دکترت ساعت 10 می آد خیلی زود اومدی .زمان خیلی کند می گذشت. ساعت 8:30 بود که دیدم خانوم دکتر اومده منو آماده کردن ببرن اتاق عمل. توی راه اون پرستاری که تخت منو حرکت می داد پرسید بچه چیه؟اسمش چیه ؟ وقتی گفتم گل پسره اسمش کیارشه کلی نازت داد بلند بلند داد می زد برین کنار گل پسر داریم ما قند و عسل داریم ما.... خدا رو شکر اون روز کادر اتاق عمل خیلی خوب بودن.وارد اتاق عمل شدیم خودم سزارین بی حسی رو انتخاب کردم می خواستم لحظه به دنیا اومدنتو ببینم. تمام مدت عمل سعی کردم هوشیار باشم با دکتر بیهوشی حرف می زدم که صدای گریه تو رو شنیدم ،عزیز دل من به این دنیا اومده بودی قلبم از سینه کنده شد باور نمی شد همه چی به سرعت سپری شد. صدای خانوم پرستار رو می شنیدم که می گفت چه لبای قلوه ای داره .دلم واسه دیدنت پر پر می زد وقتی آوردنت تا ببوسمت قشنگترین لحظه زندگیمو تجربه کردم .

خدایا شکرت به خاطر تک تک اون لحظات زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مژگان
2 مرداد 92 13:08
خوش اومدی فرشته کوچولوی خاله .ایشالله قدمت پر از خیر و برکت باشه واسه مامان و بابا. حالا شدید یه خانواده ی سه نفره.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 مرداد 92 1:47
سلام گلم ممنونم بابت حضورت بازم بهم سر بزن شما خیلی پسر نازنینی دارید خدا حفظش کنه
مامان رکسانا
9 شهریور 92 17:09
سلام عزیزم . مبارک باشه قدم کیارش جان . انشاا.. صحیح و سالم در کنار پدر و مادرش همچون ستاره بدرخشه .