کیارشکیارش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

عشق مامان و بابا

تنها ساعاتی دیگر....

1392/4/24 14:29
نویسنده : مامان سمیرا
185 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم کمتر از 24 ساعته دیگه به لحظه تولد تو باقی مونده . خیلی احساس عجیبیه که هیچوقت تجربه نکرده بودم. خیلی بی تابم .مادرجون به خاطر دلایلی که دوست ندارم صحبت کنم مجبور شد با دایی داود و خاله مژگان برگرده شمال قراره مادرجون سوری بیاد پیشمون. الان هم خواهرجون صبا پیش ما مونده. نمی خوام به هیچ چیزی غیر از تولد تو فکر کنم فقط دیدن صورت قشنگت بهم آرامش می ده دوست دارم امروز و فردا قشنگترین روزهای زندگیم شه ،مطمئنم که می شه. کیارشم فکر کنم متوجه شدی قراره به دنیا بیای آخه خیلی لگد می زنی این چند روزه خیلی شیطون شدی ،پسرکم انگار می خوای از این ساعتهای آخر حسابی استفاده کنی.

خدایا ممنونم به خاطر سعادتی که نصیبم کردی به خاطر اینکه منو لایق دونستی تا فرزندی داشته باشم . خدایا همیشه محافظ و نگهدار پسرم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پارسا
24 تیر 92 14:37
عزیز خاله شما به زودی دنیا میای من خیلی خوشحالم ومیخوام هر چه زود تر ترو ببینم مامانش به ما هم سر بزنید


ممنون عزیزم حتما می آم
مامان عسل
24 تیر 92 14:38
آخی عزیزم . انشالله زایمان راحتی داشته باشی و پسر قشنگتو زودتر تو بغلت بگیری . برای مامانایی که هنوز نی نی شون به دنیا نیومده دعا کن . دختر منم یک ماه دیگه به دنیا میاد . بهت تبریک می گم خیلی زیاد

ممنونم عزیزم
www.elena91.niniweblog.com
24 تیر 92 14:43
سلام عزیزم امیدوارم به سلامت فارغ بشی واست دعا می کنم که هم خودت و هم نی نیت در صحت و سلامت باشن وقت کردی به ما هم سر بزن که از حالت با خبر بشیمwww.elena91.niniweblog.com
مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 9:40
مطمئنا تا حالا ديگه ني ني خوشگلت به دنيا اومده مباركهههههه عزيزم ..اميدوارم قدمش پر از خير و بركت باشه براتون دوست عزيز دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .لطفا به وبلاگمون بيا و عكسش رو ببين اگه خوشت اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كن مرســـــــي
خاله مژگان
2 مرداد 92 13:06
خاله فدا بشه چقدر دوست داشتم لحظه ی تولدت پیشت باشم اما نشد. خداروشکر که هم خودت هم مامانت سلامتید