کیارشکیارش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

عشق مامان و بابا

جام جهانی

1392/3/29 1:26
نویسنده : مامان سمیرا
153 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم مامانت خیلی تنبل شده این روزها اصلا حوصله هیچ کاریو ندارم . دلم می خواد هر چه زودتر این ماه بگذره بیای بغلم.اصلا حال ندارم بیام وبلاگتو کامل کنم.

خیلی بی حوصله شدم اصلا نمی تونم از خونه بیرون برم.

دیروز فوتبال جام جهانی 2014 برزیل  بین ایران و کره جنوبی بود واسه همین بابا محمد زودتر اومد خونه. خیلی خوشحال شدم. بعد برد ایران رفتیم بیرون . همه جا شلوغ بود همه داشتن خوشحالی می کردن. پسرکم ولی تو اصلا تکون نمی خوردی خیلی آروم بودی چون به این شلوغی عادت نداری عشقم. بعدش بابایی ما رو برد بهمون جیگر داد خیلی چسبید بهمون تو هم تند تند تکون می خوردی فکر کنم خوشت اومدniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا
29 خرداد 92 16:52
خداییش 5 دقیقه آخر از استرس داشتم می مردم. بازیهای جام جهانی رو با کیارش می بینیم...


خاله مژگان
31 خرداد 92 18:00
باباش یعنی اگه جام جهانی نبود پیام چی می ذاشتی؟؟؟؟ خداروشکر که پسره و میشینی باهاش فوتبال نگاه می کنی.آی بخندیم اگه تو تیم مقابلت باشه و تیمش همش شما رو ببره اونوقت برات کری بخونه بگه بابا تیمت سوراخه!!! ههههه


گفتی خاله . پسرم واسه باباش کری بخونه