کیارشکیارش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا

6 ماهگی

1392/11/13 15:17
نویسنده : مامان سمیرا
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم. 6 ماهگیت مبارک عشقم

می دونم که الان خیلی دیره که دارم بهت تبریک میگم ولی برای این تاخیر دلیل دارم. فردای روزی که 6 ماهت شد و واکسنتو زدیم رفتیم شمال و من و شما 12 روز خونه مادرجون بودیم . وقتی که برگشتیم شما اونقدر بغلی شدی به مامان فرصت نمی دی که وبلاگت بروز کنه.

غذای کمکی رو هم شروع کردیم .برای اینکه عادت کنی دو هفته زودتر از 6 ماهگی بهت فرنی دادم، خیلی دوست داری.

خدایا شکرت که کیارشو به من هدیه دادی . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله بهنوش و مهران
14 بهمن 92 2:17
سمیرا چه خبره انقدر میری شمال؟؟؟؟؟؟ بمون خونه به بچه ت برس دختر...باید بیام و حق کیارشم رو ازت بگیرم... بهش برس بچه مون رو... وبلاگش رو هم زودتر به روز کن که من و مهران منتظریم خاله
مامان سمیرا
پاسخ
چشم خاله بهنوش .ولی کیارشم دوست داره بره شمال اونجا کلی هوادار داره
انسیه مامان صدرا
17 بهمن 92 16:03
عزیزم 6 ماهگیت مبارک.ایشالا جشن 600000 سالگی خاله نوش جونت اون فرنیا