کیارشکیارش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا

مهمونی

1392/9/6 15:26
نویسنده : مامان سمیرا
386 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه مهمون خاله سمیه و یاسمین جون بودیم. 13 تا بچه دیگه که همشون مثل شما تیر ماه بدنیا اومدن هم بودن . اون شبش همش تو خواب میخندیدی عزیزم ، فکر کنم خیلی بهت خوش گذشت. 

اینم عکس های یادگاری

به ترتیب از سمت راست( یاسین - زهرا - کیارش قند و عسل مامان - النا -علی - رادین - آیسان - آراد - امیر پاشا - یاسمین )

 

 

ردیف بالا از سمت راست ( یاسمین - امیرپاشا - آراد - آیسان)

ردیف پایین از سمت راست( زهرا - کیارش مامانی - رادین -علی)

قربون پسر خوشگلم برم که خیلی آقا بودی و مامانو اذیت نکردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

دلسارا
8 آذر 92 0:06
14 تا بچه ؟
الهه
9 آذر 92 15:19
خیلی باحالن این وروجکا خصوصا تو این عکسای دسته جمعی
هدی مامان پرهام
9 آذر 92 22:50
الهی قربونت برم انقدر خوشگل شدی ماشاالله
نونیش
11 آذر 92 11:17
یادت رفته سیده فاطمه نفوذی کلوپ بود و علی خرداد دنیا اومد؟
مامان باراد
16 آذر 92 18:55
سلام عزیزم خوبی کیارش جان من بارادم دوست تو.... وقتی تو دل مامانامون بودیم هم باهم دوست بودین و شبا تا دیر وقت همراه مامانامون تو کلوپ تیرماهی ها میچرخیدم درسته که ازت دورم از حیث فاصله ولی قلبا خودمو بهت خیلی خیلی نزدیک میدونم میخوام بدونی که هکی هس اون دور دورا که حیلییییی حیللیییی بیادته
مامان سمیرا
پاسخ
ممنون خاله نینا و باراد خوشگل. شما هم همیشه تو قلب ما هستین و به یادتونیم
nazanin
18 آذر 92 22:05
اووووووووخیییییییییییی نی نی پارتی بوووووووودههههههههههه
انسیه.مامای صدرا جونی
19 آذر 92 13:05
ماشالا به این گل پسر قند عسل..خاله ماشالا خیلی نازی هاااااااا
انسیه.مامای صدرا جونی
24 آذر 92 0:46
سلام سمیرا جان ماشالا به این گل پسرت. ببخشید اینجا سوالمو می پرسم. میشه بگی دور سر کیارش و وزنش موقع تولد و آخر 4 ماه و آخر 5 ماه چقدر بوده. مرسی عزیزم. جوابو بزار تو وبلاگم
مامان باراد
24 آذر 92 23:46
سلام ماهگرد 5ماهگیت مبارک ایشاله زود زود بزرگ شی من مامان باراد و خاله تو همیشه عاشقتیمممممممممممممم اگر چه جسمم ازت دوره ولی تو یاد و فکر منی من همیشه در ذهنم یادته پس خالتو یادت نره
گل ابدی
2 دی 92 23:51
سلام مامانی من تازه اومدم به وبلاگتون عاشق نی نی ام دوست دارم شما هم به وبلاگم سر بزنین من همه پست هاتون را خوندم مخصوصا دوتا پستی که مهمونی نی نی پارتی بود خیلی عکس های جمع نی نی ها بامزه افتاده بود انشاالله خدا همه شونو واسه مامان باباهاشون نگهداره خوشحال می شم به منم سر بزنین راستی
گل ابدی
2 دی 92 23:51
من عاشق اینم که یک جا باشم با چهارده تا بچه ای قوربونشون برم من