کیارشکیارش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان و بابا

گردش با دوستای نی نی سایت

1392/7/4 18:40
نویسنده : مامان سمیرا
214 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز منو شما برای اولین بار قرار بود دوستای نی نی سایتمونو ببینیم .قرارمون ساعت 11 پارک مادران بود. چون قرار بود بابا محمد ما رو ببره واسه همین کمی دیرتر رفتیم.جلوی در ورودی خاله شکوفه و پسرش یاسین و خاله سمیه و دخترش یاسمین رو دیدیم.پسرم شما تو کالسکه خوابیده بودی وقتی بیدار شدی چون به کالسکه عادت نداشتی گریه کردی بیای بغلم واسه همین منم شما رو بغل گرفتم به خاله شکوفه گفتم یاسینو بذاره تو کالسکه.یاسین جون هم خیلی ذوق کرد و کالسکه سواری رو دوست داشت.

کمی جلوتر بقیه بچه های کلوب نشسته بودن خاله مریم و رادین جون ، خاله الهام و النا جون و خاله انسی و فواد جون.کلی حرف زدیم خلاصه خیلی خوش گذشت شما هم تمام مدت تو بغل من خواب بودی ولی موقع عکس گرفتن خیلی گریه کردی .اینم عکس یادگاری....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدی مامان پرهام
5 مهر 92 21:32
الهی قربونت برم چه لباس خوشگلی پوشیدی پسر شمالی مواظب دخترد تهرونی ها باش خاله ناز چماتو بخوره
دلسارا
6 مهر 92 12:24
عزيز دلم ...... موش بخورتت
شکوفه
6 مهر 92 14:40
جیگرشو کیارش یاسین حسابی از اقا کیارش ممنونه به خاطر کالسکه اش که داد یاسین باهاش دور بزنه بوس از یاسین به کیارش
یاسمن
6 مهر 92 14:57
واااااای خدای من چقدر جیگری
صبا
7 مهر 92 21:05
ای جان من عسلم چقد عکس نازیه عسلک من