کیارشکیارش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

عشق مامان و بابا

نه ماهگی

1392/4/4 16:24
نویسنده : مامان سمیرا
271 بازدید
اشتراک گذاری

دارم کم کم به اواسط ماه نهم نزدیک می شم ، انگار زمان متوقف شده ، روزهام به سرعت سپری می شه ولی شبهام نمی گذره. پسرم الان که دارم این مطلبو می نویسم بدجوری سرما خوردم ولی به عشق تو اومدم تو وبلاگت تا آخرین روزهای تو وجودم بودنتو بنویسم.

کیارش احساس می کنم الان پاهات زیر معدمه نفسمو بند آوردی شیطونک. قربون کف پاهات برم که احساسشون می کنم . خیلی حس قشنگیه . niniweblog.com

دلم می خواد ببینمت همش فکر می کنم که شبیه بابایی می شی وقتی به بابا محمدت می گم کلی خوشحال می شه.ولی در نهایت سلامتیت از همه چی مهمتره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرهام
7 تیر 92 17:06
شما شبیه هرکی بشی ما دوستت داریم هرچند بهتره که شبیه بابایی بشی!!!!!



پسرم شبیه هر کی بشه واسه ی خودش تیکه ای می شه خالهههه