کیارشکیارش، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان و بابا

جشن دندونی آرشیدا

1392/12/2 0:16
نویسنده : مامان سمیرا
726 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 92/11/29 جشن دندونی آرشیدای خاله شیرین بود . خیلی خوش گذشت خاله شیرینم خیلی تدارک دید . آرشیدا هم خیلی ناز و خوش اخلاق بود حسابی هم دلبری میکرد.شما هم پسر خوبی بودی و مامانو اذیت نکردی .خاله مریم و رادین  ، خاله الهام و النا، خاله فرنوش و آیسان و خاله سمیه و  یاسمین و نازنین هم اومده بودن. اینم عکس یادگاری 

این عکسو  خیلی دوست دارم خاله الهام زحمتشو کشید ازتون گرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الهه مامان مبین
2 اسفند 92 0:42
سلام . خوبید شما .. خدا پسر نازتون رو حفظ کنه . دندونای خوشگلش مبارک باشه ... ما بازم پیشتون میایم .. شما هم به ما سر بزنید ..... راستی آهنگ وبتون خیلی نازه . من عاشقشم . کلی آرامش توشه ... منتظرتونیم ...
الهه مامان مبین
2 اسفند 92 0:44
راستی دوستم جشن دندونی مال پسمل تون نبود اشتباه کردم ...
یاسی مامان کیاوش
2 اسفند 92 7:45
قربونش برم که از الان دلبری میکنه و ارشیدا جذب جذابیتش شده
خاله بهنوش و مهران
4 اسفند 92 23:24
ماشالله هزار ماشالله...سمیرا برای پسر خوشگلت اسپند دود کن حتما. ای جوووووووووووونم، خاله جون خوش گذشته حسابی فکر کنم...همیشه به مهمونی عزیزم...
الهه
5 اسفند 92 11:29
اخی نازی چقدر عکس این بچه ها با هم قشنگ و خوردنیه.ماشاالله به یاسمین از هم درشتره ماشاالله...
هدی مامان پرهام
7 اسفند 92 1:38
قربونت بره خاله خوشگل پسر ببین از الان دخترا برات صف کشیدن
خاله لیدا مامان ماهان
25 اسفند 92 11:57
ای جانم ماشالله به این نی نی های گل تیر ماهی..مخصوصا کیارش کوچولوی جذاب..خدا همشون رو حفظ کنه الهی...
سیده فاطمه
1 فروردین 93 9:01
بوی بهار می شنوم از صدای تو نازکتر از گل است گل ِ گونه های تو ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو ای صورت تو آیه و آیینه خدا حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر آورده ام که فرش کنم زیر پای تو رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود ای پاره ی دلم، که بریزم به پای تو امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من فردا عصای خستگی ام شانه های تو در خاک هم دلم به هوای تو می تپد چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو همبازیان خواب تو خیل فرشتگان آواز آسمانیشان لای لای تو بگذار با تو عالم خود را عوض کنم: یک لحظه تو به جای من و من به جای تو این حال و عالمی که تو داری، برای من دار و ندار و جان و دل من برای تو بهارتون پر نور
نینا
14 فروردین 93 14:51
سلام سمیرا جونم خوبی ایشاله سال 1393 سالی پر از خوشیو شادی واسه تو و پسر گلت باشه وهمیشه پسرت زیر سایه پدر ومادر بزرگ شه
دایی شعبان
15 فروردین 93 21:02
سلام به روی ماهش . چراغ روشن خانه است چه خوبه که چهل چراغ باشه . خدا خونه همه ی جوونها رو به این چراغ های عشق روشن کنه . با دیدن این نو گلها فقط می شه به خدا گفت شکر . تا الان آدرس سایت را نداشتم . پس اگر دیر آمدم مجروح بودم / پس ببخشید .
مامان سمیرا
پاسخ
ممنون دایی جون که به وبلاگ ما سر زدید خوشحالمون کردین.